TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - TELEMARKETING

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - TELEMARKETING

Telemarketing jest jedną z najskuteczniejszych metod kontaktu z klientem. Wiemy jak działać efektywnie by Państwa Firma stała się konkurencyjna i odniosła sukces.

Zajmiemy się telefoniczną obsługą Państwa obecnych klientów, a także pozyskamy nowych. Świadczymy usługi zarówno w telemarketingu wychodzącym, jak i przychodzącym.

Nasi konsultanci mają doskonałe kwalifikacje, gwarantujące wysoki poziom rozmów i budowanie przyjaznych relacji z rozmówcą.
Dużą wagę przykładamy do opracowania indywidualnego scenariusza kontaktu i przeprowadzenia szkolenia pracowników z zakresu interesującego Państwa tematu.

Specjalnie dla Państwa uruchomimy dedykowaną linię telefoniczną, sprawnie przeprowadzimy zlecenie i opracujemy szczegółowy raport podsumowujący całą akcję. Dowiecie się Państwo z jakim zainteresowaniem spotkała się Wasza oferta, kim są potencjalni nabywcy Państwa usług i czego oczekują od Państwa Firmy.

Nasz cel to kompleksowa i fachowa obsługa w zakresie nowoczesnych metod promocji. Każde działanie możemy wesprzeć dodatkowo inną usługą np. zbudować dla Państwa bazę klientów lub na podstawie badań ich potrzeb opracować strategię marketingową.

W ramach telemarketingu wychodzącego oferujemy:
- Aktualizowanie i budowę baz danych
Sprawdzimy adresy i dane marketingowe, wyszukamy nowych klientów.
- Telefoniczne wspomaganie sprzedaży
Zainteresujemy produktem, umówimy spotkania z handlowcem,
poinformujemy o planowanej wysyłce katalogu z ofertą.
- Udzielanie informacji
np. na temat organizowanych konferencji, targów czy szkoleń
- Sondaże, badania i ankiety telefoniczne

Zgłoszenia przychodzące w naszej ofercie to między innymi:
- Infolinie
Udzielimy szczegółowych informacji na temat produktów i usług,
w szczególności: cen, adresów, stanu zadłużenia.
- Przyjmowanie zamówień i reklamacji
np. domy wysyłkowe, hurtownie
- Telefoniczna obsługa promocji, akcji marketingowych, konkursów
Udzielimy dodatkowych informacji, wyjaśnimy regulamin,
zapiszemy dane osobowe.
- Wsparcie serwisowe (helpdesk) lub tzw. gorąca linia
Wstępnie zdiagnozujemy problemy ze sprzętem elektronicznym
lub oprogramowaniem, pomożemy rozmówcy krok po kroku pokonać
wszystkie trudności lub umówimy wizytę specjalisty.
- Obsługa umów terminowych
np. ubezpieczenia
- Rezerwacje
np. miejsc noclegowych, biletów do kina czy na koncert

Zapytaj, doradzimy..

www.penisa.pl www.leczenie-grzybicy.pl www.candida-albicans.org